Wednesday, April 6, 2011

sekian lama menyepi kini aku kembali...

alhamdulillah syukur berjaya juga aku masuk dalam blog aku..almaklumla dah lama x sing in dah lupa passwod la..hahahah..inyallah lau ada kesempatan aku akan update blog aku dari masa kesemasa..maklumlah sekarangkan dah hujung sem kerja pn dah semakin kurang..


dulu aku menyepi
sekarang aku kembali
dulu aku senyap
sekarang aku terbangkan sayap
dulu aku diam seribu bahasa
sekarang aku ungkap dengan pelbagai bahasa.
dulu aku malu
sekarang aku kelu
ntah apa aku tulis pn aku pn x tau la..hahahaha..layan ja la...

nak jadikan cerita macama mana aku boleh ada hasrat nak update blog..
tadi sementara tunggu azan insyak aku terbuka blog fendi atau nama gelaran yang aku cipta baru tadi frendam.... aku macam tersentuh hati bila baca blog dia..huhuhu
so au bertekad la nk update juga blog aku..huhuhu..
ok setakat ni ja la kawan-kawan semua..salam...
leteran by olan...2011

1 comment:

  1. yehaaaaaaaa!! tekad22!! usah putus asa..!! wallayweyh..!

    ReplyDelete