Wednesday, April 6, 2011

Pengalaman di Taman Negera..


jaguh menyumpit..huhu

ni cerita lama di taman negara..kalau tak silap 15 haribulan 2 kot kami budak-budak 3sbw bercamping kat taman negara..memang best la juga...nak dipendekan cerita ..kat taman negara banyak kejadian yang berlaku...aku pon x tau apa la salah aku.....??? adoi time nak tiap ni la..keyboard huruf k aku tercabut la pulak,...k kita sambung balik cerita..niat aku melawak ja.maklumlah aku kn suka melawak..tapi yang aku x boleh belah aku kena sebijik...kat muka..adoi aku serius geram time tu..tai ntah macam na aku terima ja kedebik kat muka dengan tenang x melawan pon....x pa la biarlah orang buat kat kita k...aku jenis yang sangat sensetif dan pedendam aku bukan mudah nak maafkan orang lain...ada lagi kejadian,,aku seriues melawak time to x dak pn niat,,tapi....lawak aku x diterima..yang buat aku sakit hati..bila aku mintak soletep,boleh baling lepas to suruh aku ambik..ingat aku anjing ka???.....aku memang terasa lepas kejadian to..n sampai sekarang aku sukarkan nak maafkan orang...
tapi yang pasti aku enjoy dengan camping kat taman negara to....the best experience..huhuhu
k lah cukup ye...salam by olan...2011




1 comment: