Thursday, April 7, 2011

hari-hari last sem ni...


huhuhu..tuuuuuuuuuuuuuuuuu dia..aku kembali lagi...nak cerita sikit kat hampa semua noh..nasib baik x dak quiz hari ni...betul la pirasat hati aku..aku releks ja malam tadi..x risau langsung nak study..huhuhu...ingat tu nak bangun awl la pukul 6...tapi nak buat macam mana terlajak la pulak..huhuhu..bagun pukul 7.30 kot..adoi nk study apa...huhuhu....hari ni kelas housing dengan enviromet..huhuhu..kelas housing ok jgk la best juga dengan gelagat muaaaaah..@ dr Noraini..merangkap PA aku..huhu.. kelas dia x lah boring tapi letih nk gelak dia duk buat lawak ja..huhuhu..tapi hari ni kelas hari lewat la pulak....perut ni duk nyayi ja....lagu rock plk to...huhuhu...ngrokkkkkk....laparnya..huhuhu....ahirnya hbis jugak kelas dia pukul 2,....huhuhu..alamak pukul 2 ada kelas enviroment pulak ni....kelas ni boleh tahan la boring..kadang-kadang ok kadang-kadang boring tambah pulak kalau ATK yang ajar..hari ni belajar ecological footprint...kalau kita bercakap tentang envroment ni semua bendak kita x boleh buat weh..huhuhu...tapi biar lah kita jadi manusia yang tidak merosakan alam...huhuhu...ngarot ja aku..k cau dlu k..salam huhuhu....dah la aku x tau nak tulis apa lagi ni..huhuhu
by olan...2011

1 comment: